+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Orea Resort Horal Recenze

Hodnocení hotelu

87%
Velmi dobré

dle 193 recenzí

  • Personál

    91%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    84%
  • Poměr cena/kvalita

    80%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 5.2.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Jan Gabstur

rodina s malými dětmi, 27.1.2017

Slaný Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • V hotelu se nám moc líbilo a určitě se vratíme ještě tenhle rok.Musím hlavně pochválit recepci a hlidání v dětském koutku kde byli ochotný a příjemný.

  • Číšníci a servirky byli otrávení žádný usměv.A dětský koutek by chtělo obnovit.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Orea Resort Horal odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Gabšture,

děkujeme za hodnocení z nedávného pobytu v Orea Resortu Horal. Jsme velice potěšeni, že se Vám v resortu líbilo a ještě více jsme potěšeni Vaším opakovaným zájmem o ubytování. Pozitivní hodnocení, co se recepce a animačního týmu týče, předám s radostí mým kolegům, aby bylo patrné, že o Vás bylo kvalitně postaráno. Na druhou stranu se omlouváme za nepříjemnosti, které se během Vašeho pobytu vyskytly - doufáme, že Vaši návštěvu Špindlerova Mlýna neovlivnily v příliš velké míře a budeme dělat vše pro to, aby byly tyto nedostatky vylepšeny.

S pozdravem

Jakub Kmínek, Sales and Marketing Executive

Lenka Lučaníková

skupina přátel, 16.1.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Jana Jelínková

dospělý pár, 15.1.2017

Jablonec nad Nisou Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Čistota, nabídka služeb

  • Obsluhující personál v jídelně, recepce

Personál
6
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Orea Resort Horal odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Jelínková,

děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Díky konkrétním připomínkám víme, na které služby se zaměřit při jejich zlepšování. Doufáme, že nás opět navštívíte a na opětovné shledání se budeme těšit.

S pozdravem

Marie Pacholíková, Sales and Marketing Executive

Marie K.

rodina s malými dětmi, 11.1.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Nádherný výhled z pokojů i z restaurací. Příjemná recepční a velmi ohleduplná pokojská.

  • Bazén - voda byla chladná, a mimo bazén bylo také chladno. Hotel na webu vypadá velmi pěkně a zachovale, ale ve skutečnosti je zastaralý a na pokojích je to vidět i někde cítít. Lezecká stěna je nepoužívaná a na parkovišti asi i nepoužitelná. Doporučuji si zjistit jestli se pokoj nenachází pod terasou. Lidé na ni chodí kouřit a odklepávají popel dolů = na balkony pokojů

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Anonym

mladý pár, 12.12.2016

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Anonym

jednotlivec, 11.12.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Ramona

dospělý pár, 10.12.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Uns hat da Gesamtpaket des Hotels sehr gefallen. Es gab keinerlei Beanstandungen. Wir würden uns jederzeit erneut für dieses Hotel entscheiden.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Orea Resort Horal odpověděl na tuto recenzi.
Sehr geehrte Frau Langer,

vielen Dank für Ihre nette Wörter hinsichtlich Ihres Aufenthältes im Orea Resort Horal. Gerne werden wir Sie wieder treffen und auf Ihren Besuch werden wir uns sehr freuen.

Mit freundlichen Grüßen

Jakub Kmínek, Sales and Marketing Executive

Zdeněk Žurek

mladý pár, 6.12.2016

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
90 %
  • S pobytem se nám velmi líbil, personál příjemný, hotel útulný. Opravdu jsme si krásně odpočinuli. Do toho opravdu krásné počasí, takže maximální spokojenost.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Anonym

mladý pár, 5.12.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Martina Smržová

jednotlivec, 21.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Jakub Šumný

dospělý pár, 21.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • bylo hodně drobných problémů

Personál
8
Služby
2
Čistota
8
Komfort
5
Cena/kvalita
3
Orea Resort Horal odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Šumný,

velmi se Vám omlouváme za nepříjemnosti během Vaší poslední návštěvy v Orea Resortu Horal. Vaše připomínky využijeme při práci s personálem, který neustále školíme a snažíme se, aby nabízel nejvyšší možný standard všech našich služeb.

S pozdravem

Jakub Kmínek, Sales and Marketing Executive

Ondřej Liška

mladý pár, 20.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Renáta Hašková

skupina přátel, 20.11.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Velice dobrá kuchyně a čistota v jídelně.

  • Nelíbila se nám přeplněnost v bazénu a vířivce, představovali by jsme si na počet hostů větší bazén a nebo určitou dobu možnosti vstupu do bazénu.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Orea Resort Horal odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Hašková,

děkujeme Vám za čas, jenž jste věnovala sepsání této recenze. Je skvělé, že jste byla spokojena s naší kuchyní a jídelnou - Vaši chválu s radostí předám našim kolegům. Co se týče aspektů, které negativně ovlivnily Váš pobyt, zde doufáme, že i přes tyto nedostatky byl Váš pobyt maximálně odpočinkový. Zároveň si Vás dovolujeme pozvat k opakované návštěvě Orea Resortu Horal, tým našich kolegů a manažerů se na Vás bude moc těšit.

S přátelským pozdravem ze Špindlerova Mlýna

Milan Posker, Sales and Marketing Manager

Monika Marešová

dospělý pár, 14.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Nádherný výhled z pokoje hotelu. Čistota a vybavenost pokojů. Večeře při svíčkách. Příjemný personál. Bezproblémový průběh pobytu.

  • Málo parkovacích míst o víkendu. Nečistá podlaha po cestě do sauny. Do wellness se musí přes recepci Věčně plná výřivka.

Personál
9
Služby
7
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Orea Resort Horal odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Marešová,

děkujeme za čas, jenž jste věnovala této recenzi. Jsme potěšeni skutečností, že se Váš pobyt stal bezproblémovým a negativa, která ovlivnila Váš pobyt, použijeme pro zdokonalení služeb do budoucna. Doufáme, že do Orea Resortu Horal opět zavítáte a zdravíme Vás.

Marie Pacholíková, Sales and Marketing Executive

Petra Komersová

jednotlivec, 7.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vše bylo opravdu na jedničku.

  • Není co bych zkritizovala.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Orea Resort Horal odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Komersová,

velice děkujeme za kladné hodnocení z Vašeho nedávného pobytu v Orea Resortu Horal. Jsme nadšeni Vaší spokojeností s nabízenými službami a rádi bychom Vás ujistili, že všichni pracovníci Orea Hotels & Resorts na sobě neustále pracují, aby bylo možné nabízet maximální standard služeb. Děkujeme Vám za návštěvu a na shledanou v některém z našich hotelů či resortů řetězce Orea.

S přátelským pozdravem

Marie Pacholíková, Sales and Marketing Executive

Jitka

rodina se staršími dětmi, 6.11.2016

Uhlířské Janovice Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Hotelu není téměř co vytknout. Kvalita služeb a zařízení odpovídá 4* hotelu. Snídaně i večeře formou rautu jsou skvělé, stále se vše doplňuje, aby i pro pozdější hosty bylo vše připraveno. Prostě spokojenost, určitě se někdy vrátíme.

  • Jediným negativním zážitkem je nedostačující parkovací plocha. Byli jsme tam v období, kdy nebyl hotel kapacitně naplněn a byl problém najít místo na parkování, abychom nikomu a ničemu nepřekáželi. Tak možná to je k zamyšlení.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Orea Resort Horal odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Jitko,

moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu na pobyt v našem resortu. Rádi slyšíme, že se Vám u nás líbilo. Snažíme se, aby si všichni naši hosté odváželi z návštěvy pozitivní dojmy a proto neustále pracujeme na zlepšování našeho servisu a školení personálu tak, abychom mohli nabídnout nejvyšší standard služeb.

Zdravíme Vás

Milan Posker, Sales and Marketing Manager

Petra Jandlová

jednotlivec, 31.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Pavel Makovský

rodina s malými dětmi, 31.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Výborný servis a přístup všech v hotelu. Hezké pokoje. Vybavení hotelu. Možnost mnoha aktivit v hotelu i mimo

  • Nemáme připomínek, byli jsme velmi spokojeni

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Radomíra Martinková

jednotlivec, 30.10.2016

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Henry

rodina se staršími dětmi, 28.10.2016

Německo

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Wir waren nun schon zum vierten Mal da und sind immer wieder gern im Hotel um Urlaub zu machen. Ganz besonders gefällt unserem Sohn das umfangreiche Sportangebot. Ob es der Pool ist oder auch die vorhandene Tennishalle und noch vieles mehr.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Orea Resort Horal odpověděl na tuto recenzi.
Sehr geehrter Herr Henry,

vielen Dank für Ihre nette Bewertung! Es ist toll dass zum vierten Mal waren Sie wieder zufrieden. Ihr Lob gebe ich meinen Kolegen über so sie wissen dass sie eine gute Arbeit gemacht haben. Gerne möchten wir Sie zu den fünften Aufenthalt einladen, wir werden auf Sie sehr freuen.

Mit freundlichen Grüßen

Marie Pacholíková, Sales and Marketing Executive
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.